Jūsų krepšelis tuščias.
Ne, jums to nereikia. Kiekvieną kartą galite pirkti ir išsiregistruoti kaip svečias.
Tačiau sukūrę paskyrą pas mus galėsite užsisakyti, neįvesdami informacijos kiekvieną kartą, kai perkate pas mus. Galite prisiregistruoti dabar arba pirmiausia galite pradėti apsipirkti ir susikurti paskyrą prieš atsiskaitydami pirkinių krepšelio puslapyje.
Spustelėkite „Prisijungti/Registruotis“, po to „Sukurti paskyrą“ ir įveskite savo asmeninius duomenis.
Pirkite norimas prekes ir įdėkite jas į pirkinių krepšelį. Baigę galite pereiti prie savo pirkinių krepšelio ir apžiūrėti. Prieš patvirtindami pirkimą ir mokėjimą patikrinkite ir įsitikinkite, kad visa informacija yra teisinga.
Palaikome mokėjimo metodą: Paypal
Deja, negalime atšaukti užsakymo, kai jis buvo pateiktas. Tai leis mums efektyviai supakuoti jūsų užsakymus ir sumažinti klaidų skaičių. Prieš pateikiant užsakymą patartina jį patikrinti.
Įveskite kupono kodą lauke „Kono kodas“ ir spustelėkite „Pridėti“ savo pirkinių krepšelio puslapyje prieš pradėdami apmokėti. Atkreipkite dėmesį, kad negalime rankiniu būdu pritaikyti kupono kodo jūsų užsakymui, jei jo neįvedėte išsiregistruodami. Prieš patvirtindami pirkinį įsitikinkite, kad visa informacija yra teisinga.
Kai pateiksite užsakymą, iš mūsų gausite patvirtinimo el. laišką, kuriame patvirtinsime, kad užsakymai buvo gauti. Tačiau atminkite, kad užsakymai bus išsiųsti tik tada, kai bus patvirtintas mokėjimas ir patvirtintas atsiskaitymo bei pristatymo adresas. Arba galite patikrinti savo užsakymo būseną „Mano paskyroje“, jei esate registruotas vartotojas.
Visi užsakymai bus apdoroti per 2 darbo dienas, išskyrus savaitgalius ir valstybines šventes.
"Lietuvos paštas" pristatymo laikas yra maždaug 12–15 darbo dienų, "DHL" pristatymo laikas yra maždaug 7–10 darbo dienų.
Mes el. paštu išsiųsime jums sekimo numerį, paprastai po to, kai išsiųsime užsakymą.
El. paštu siunčiame jums sekimo numerį, kurį galite naudoti norėdami patikrinti prekių sekimo informaciją jums žinomoje greitojo stebėjimo svetainėje arba patikrinti užsakymo informaciją mūsų svetainėje >> Užsakymo Sekimas
Deja, negalime peradresuoti užsakymų, kai užsakymas bus patvirtintas. Todėl įsitikinkite, kad nurodėte teisingą pristatymo adresą.
Atsiprašome, kad išsiuntėme nebaigtą užsakymą. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir mes kuo greičiau su jumis susisieksime.
Atsiprašome, jei iš mūsų gavote nekokybišką prekę. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir pateikite produkto momentinę nuotrauką ir mes kuo greičiau su jumis susisieksime.
Atsiprašome, kad išsiuntėme netinkamą prekę. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir mes kuo greičiau su jumis susisieksime.
Jei po 30 dienų negavote siuntinio, atsiųskite el. laišką mūsų klientų aptarnavimo komandai ir mes jums padėsime.
Siuntinio būseną galite patikrinti skiltyje „Stebėti užsakymą“, kad sužinotumėte, kodėl siuntinys galėjo būti atidėtas. Arba galite atsiųsti mums el. laišką ir mes jums padėsime