1. UŽSAKYMAS

1.1 AR REIKIA ATIDARYTI SĄSKAITĄ, KAD SU JUMIS APSIPIRKTYTI?

Ne, jums to nereikia. Kiekvieną kartą galite pirkti ir išsiregistruoti kaip svečias.

Tačiau sukūrę paskyrą pas mus galėsite užsisakyti, neįvesdami informacijos kiekvieną kartą, kai perkate pas mus. Galite prisiregistruoti dabar arba pirmiausia galite pradėti apsipirkti ir susikurti paskyrą prieš atsiskaitydami pirkinių krepšelio puslapyje.

1.2 KAIP /SUKURTI PASKYRĄ?

Spustelėkite „Prisijungti/Registruotis“, po to „Sukurti paskyrą“ ir įveskite savo asmeninius duomenis.

1.3 KAIP UŽSAKYTI?

Pirkite norimas prekes ir įdėkite jas į pirkinių krepšelį. Baigę galite pereiti prie savo pirkinių krepšelio ir apžiūrėti. Prieš patvirtindami pirkimą ir mokėjimą patikrinkite ir įsitikinkite, kad visa informacija yra teisinga.

1.4 KAIP MOKĖTI UŽ SAVO UŽSAKYMUS?

Palaikome mokėjimo metodą: Paypal

1.5 AR GALIU PAKEISTI IR ATŠAUKTI SAVO UŽSAKYMĄ?

Deja, negalime atšaukti užsakymo, kai jis buvo pateiktas. Tai leis mums efektyviai supakuoti jūsų užsakymus ir sumažinti klaidų skaičių. Prieš pateikiant užsakymą patartina jį patikrinti.

1.6 TURIU NUOLAIDOS KODĄ, KAIP JĮ NAUDOTI?

Įveskite kupono kodą lauke „Kono kodas“ ir spustelėkite „Pridėti“ savo pirkinių krepšelio puslapyje prieš pradėdami apmokėti. Atkreipkite dėmesį, kad negalime rankiniu būdu pritaikyti kupono kodo jūsų užsakymui, jei jo neįvedėte išsiregistruodami. Prieš patvirtindami pirkinį įsitikinkite, kad visa informacija yra teisinga.

1.7 KAIP ŽINOSIU, AR MANO UŽSAKYMAS PATVIRTINTAS?

Kai pateiksite užsakymą, iš mūsų gausite patvirtinimo el. laišką, kuriame patvirtinsime, kad užsakymai buvo gauti. Tačiau atminkite, kad užsakymai bus išsiųsti tik tada, kai bus patvirtintas mokėjimas ir patvirtintas atsiskaitymo bei pristatymo adresas. Arba galite patikrinti savo užsakymo būseną „Mano paskyroje“, jei esate registruotas vartotojas.

2. SIUNTIMAS IR PRISTATYMAS

2.1 KADA MANO UŽSAKYMAS BUS APdorotas?

Visi užsakymai bus apdoroti per 2 darbo dienas, išskyrus savaitgalius ir valstybines šventes.

2.2 KIEK TREIKS, KAD GAUSIU UŽSAKYMĄ?

"Lietuvos paštas" pristatymo laikas yra maždaug 12–15 darbo dienų, "DHL" pristatymo laikas yra maždaug 7–10 darbo dienų.

2.3 KAIP GALIU STEBĖTI SAVO PRISTATYMĄ?

Mes el. paštu išsiųsime jums sekimo numerį, paprastai po to, kai išsiųsime užsakymą.
El. paštu siunčiame jums sekimo numerį, kurį galite naudoti norėdami patikrinti prekių sekimo informaciją jums žinomoje greitojo stebėjimo svetainėje arba patikrinti užsakymo informaciją mūsų svetainėje >> Užsakymo Sekimas

2.4 KAIP YRA PRISTATYMO MOKESČIAI?
Lietuvos paštas: 12-15 darbo dienomis
Visi užsakymai pristatomi nemokamai
0,00€
DHL: 7-10 darbo dienomis
Visi užsakymai išsiųsti už 10,67€
10,67€

2.5 AR GALIU PAKEISTI PRISTATYMO ADRESĄ PO UŽSAKYMO PATVIRTINIMO?

Deja, negalime peradresuoti užsakymų, kai užsakymas bus patvirtintas. Todėl įsitikinkite, kad nurodėte teisingą pristatymo adresą.

2.6 MANO UŽSAKYME TRŪKSTA PREKĖS, KĄ DARYTI?

Atsiprašome, kad išsiuntėme nebaigtą užsakymą. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir mes kuo greičiau su jumis susisieksime.

2.7 GAVAU PRIEKŠTĄ PRIEKĄ, KĄ DARYTI?

Atsiprašome, jei iš mūsų gavote nekokybišką prekę. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir pateikite produkto momentinę nuotrauką ir mes kuo greičiau su jumis susisieksime.

2.8 GAU NETEISINGĄ PREKĘ, KĄ DARYTI?

Atsiprašome, kad išsiuntėme netinkamą prekę. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir mes kuo greičiau su jumis susisieksime.

2.9 NEGAVU SIUNTO, KĄ DARYTI?

Jei po 30 dienų negavote siuntinio, atsiųskite el. laišką mūsų klientų aptarnavimo komandai ir mes jums padėsime.

2.10 DAR PRIVALU GAUTTI SAVO SIUNTĄ PER NUSTATYTĄ LAIKĄ. SU KUO GALIU SUSISIEKTI?

Siuntinio būseną galite patikrinti skiltyje „Stebėti užsakymą“, kad sužinotumėte, kodėl siuntinys galėjo būti atidėtas. Arba galite atsiųsti mums el. laišką ir mes jums padėsime